Herken jezelf in onze klanten

Deze bedrijven vertrouwen op Nwsbrf.nl

Bekijk een aantal van de cases waar Nwsbrf.nl samen met opdrachtgevers aan gewerkt heeft. Als adviseur, trainer of om werk uit handen te nemen.

Deze bedrijven vertrouwen op Nwsbrf.nl

"We konden alle e-mails blijven uitsturen"​

Je bent een vooraanstaand internationaal lingeriemerk met meer dan 4 miljoen leden en vindt het belangrijk om met regelmaat e-mails aan je (potentiële) klanten te blijven sturen. Ook als er wisselingen binnen het team zijn. Nwsbrf.nl bood hen de flexibiliteit die zij nodig hadden. Als team lead, voor de e-mailplanning, het bouwen van de nieuwsbrieven, de rapportages en het opleiden van (nieuwe) mensen. Zowel voor commerciële e-mails als ‘event driven’ e-mails. 

"We konden alle e-mails blijven uitsturen"​

Je bent een vooraanstaand internationaal lingeriemerk met meer dan 4 miljoen leden en vindt het belangrijk om met regelmaat e-mails aan je (potentiële) klanten te blijven sturen. Ook als er wisselingen binnen het team zijn. Nwsbrf.nl bood hen de flexibiliteit die zij nodig hadden. Als team lead, voor de e-mailplanning, het bouwen van de nieuwsbrieven, de rapportages en het opleiden van (nieuwe) mensen. Zowel voor commerciële e-mails als ‘event driven’ e-mails. 

"Een efficiënter e-mailproces en betere data-analyse"​

Je bent een jong, innovatief en talentvol team dat de webwinkel van ANWB beheert. En je belangrijkste omzetkanaal is de nieuwsbrief. Des te meer reden om ervoor te zorgen dat elke geplande nieuwsbrief campagne verzonden wordt. Ook als het verloop in het E-mailteam hoog is. ANWB vroeg Nwsbrf.nl de nieuwsbrief trein draaiende te houden, het verzendproces efficiënter te maken en de data-analyses van de e-mails te verbeteren. En dat is gelukt!

"Een efficiënter e-mailproces en betere data-analyse"​

Je bent een jong, innovatief en talentvol team dat de webwinkel van ANWB beheert. En je belangrijkste omzetkanaal is de nieuwsbrief. Des te meer reden om ervoor te zorgen dat elke geplande nieuwsbrief campagne verzonden wordt. Ook als het verloop in het E-mailteam hoog is. ANWB vroeg Nwsbrf.nl de nieuwsbrief trein draaiende te houden, het verzendproces efficiënter te maken en de data-analyses van de e-mails te verbeteren. En dat is gelukt!

"Eindelijk meer inzicht in de cijfers"​

Als telecomprovider verstuur je wekelijks veel B2C mails. Om klanten te binden, te behouden, of terug te halen. Als een van de E-mailmarketeers dan tijdelijk wegvalt door zwangerschapsverlof heb je een probleem. Nwsbrf.nl ving dit probleem op en bracht ook de nodige verbeteringen aan. T-mobile: “We verzonden grote mailings zonder achteraf de cijfers te analyseren. Dankzij Nwsbrf.nl kwam hier verandering in.”

"Eindelijk meer inzicht in de cijfers"​

Als telecomprovider verstuur je wekelijks veel B2C mails. Om klanten te binden, te behouden, of terug te halen. Als een van de E-mailmarketeers dan tijdelijk wegvalt door zwangerschapsverlof heb je een probleem. Nwsbrf.nl ving dit probleem op en bracht ook de nodige verbeteringen aan. T-mobile: “We verzonden grote mailings zonder achteraf de cijfers te analyseren. Dankzij Nwsbrf.nl kwam hier verandering in.”

"Support wanneer wij dat nodig hebben"

Een professionele organisatie als NTvG (Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde) stuurt wekelijks meerdere nieuwsbrieven uit aan verschillende doelgroepen. Het grootste deel van de tijd verloopt het vlekkeloos, maar niet altijd. Zij blijven dan met vragen zitten waar ze zelf niet goed uitkomen. Dus zocht NTvG contact met Nwsbrf.nl om hen te helpen. Met grote en kleine vragen. Voor snelle en meer structurele oplossingen.

"Support wanneer wij dat nodig hebben"

Een professionele organisatie als NTvG (Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde) stuurt wekelijks meerdere nieuwsbrieven uit aan verschillende doelgroepen. Het grootste deel van de tijd verloopt het vlekkeloos, maar niet altijd. Zij blijven dan met vragen zitten waar ze zelf niet goed uitkomen. Dus zocht NTvG contact met Nwsbrf.nl om hen te helpen. Met grote en kleine vragen. Voor snelle en meer structurele oplossingen.

"Wij hoeven alleen maar de content aan te leveren"​

Als deskundig adviseur op het gebied van risicomanagement, schadeverzekeringen en employee benefits wil je graag klanten en relaties informeren. Over de laatste ontwikkelingen in het vakgebied, maar ook over producten en diensten. Het liefst regelmatig en via een professionele nieuwsbrief. Na een aantal eigen pogingen gingen zij op zoek naar een externe partij die hen bij de productie kon helpen. Ze kwamen terecht bij Nwsbrf.nl. MontClair: “We weten nu zeker dat de nieuwsbrief met regelmaat wordt verstuurd. En we hoeven alleen maar de content aan te leveren.”

"Wij hoeven alleen maar de content aan te leveren"

Als deskundig adviseur op het gebied van risicomanagement, schadeverzekeringen en employee benefits wil je graag klanten en relaties informeren. Over de laatste ontwikkelingen in het vakgebied, maar ook over producten en diensten. Het liefst regelmatig en via een professionele nieuwsbrief. Na een aantal eigen pogingen gingen zij op zoek naar een externe partij die hen bij de productie kon helpen. Ze kwamen terecht bij Nwsbrf.nl. MontClair: “We weten nu zeker dat de nieuwsbrief met regelmaat wordt verstuurd. En we hoeven alleen maar de content aan te leveren.”

"Geen zorgen meer om capaciteit"​

Als uitgever van bekende tijdschriften als o.a. Libelle, Viva, Vtwonen, Autoweek en Donald Duck is het belangrijk om je klanten zo gepersonaliseerd mogelijk te benaderen. Een hele klus want elke klant is anders. Sanoma kon daarom wel wat flexibiliteit gebruiken in het E-mailteam. Nwsbrf.nl bood deze flexibiliteit door de capaciteit te bieden die op dat moment nodig was. Het team was daardoor altijd compleet.

"Geen zorgen meer om capaciteit"

Als uitgever van bekende tijdschriften als o.a. Libelle, Viva, Vtwonen, Autoweek en Donald Duck is het belangrijk om je klanten zo gepersonaliseerd mogelijk te benaderen. Een hele klus want elke klant is anders. Sanoma kon daarom wel wat flexibiliteit gebruiken in het E-mailteam. Nwsbrf.nl bood deze flexibiliteit door de capaciteit te bieden die op dat moment nodig was. Het team was daardoor altijd compleet.

"Ons abonneebestand is gegroeid met 60%"​

Een nieuwsbrief is een prachtig middel om mensen naar je website te krijgen. Zo ook voor Lawyrup, een nieuwe online juridisch kennisplatform dat zich onderscheidt door de heldere structuur en manier van zoeken. Maar waar begin je? Lawyrup vroeg Nwsbrf.nl om hen te helpen. Bij het opzetten van het volledige e-mailproces, de templates, de analyse achteraf en het uitbreiden van het aantal abonnees. Het resultaat mag er zijn.

"Ons abonneebestand is gegroeid met 60%"

Een nieuwsbrief is een prachtig middel om mensen naar je website te krijgen. Zo ook voor Lawyrup, een nieuwe online juridisch kennisplatform dat zich onderscheidt door de heldere structuur en manier van zoeken. Maar waar begin je? Lawyrup vroeg Nwsbrf.nl om hen te helpen. Bij het opzetten van het volledige e-mailproces, de templates, de analyse achteraf en het uitbreiden van het aantal abonnees. Het resultaat mag er zijn.

"Wij maken nu eindelijk de nieuwsbrief die we willen"​

Krijg je als hoofd communicatie in de gaten dat het versturen van nieuwsbrieven niet vlekkeloos verloopt, dan wordt het tijd voor actie. De gemeente klopte aan bij Nwsbrf.nl voor advies en support. Gemeente Haarlemmermeer: “Ons nieuwsbrief proces is nu een stuk efficiënter ingericht en wordt gedragen door de hele organisatie. Bovendien maken we nu eindelijk de nieuwsbrieven die we willen. En we doen het nog helemaal zelf ook”.

"Wij maken nu
eindelijk de nieuwsbrief die we willen"

Krijg je als hoofd communicatie in de gaten dat het versturen van nieuwsbrieven niet vlekkeloos verloopt, dan wordt het tijd voor actie. De gemeente klopte aan bij Nwsbrf.nl voor advies en support. Gemeente Haarlemmermeer: “Ons nieuwsbrief proces is nu een stuk efficiënter ingericht en wordt gedragen door de hele organisatie. Bovendien maken we nu eindelijk de nieuwsbrieven die we willen. En we doen het nog helemaal zelf ook”.

"De betrokkenheid van de stakeholders is enorm vergroot"​

Als programmamanager van een grote organisatie moet je veel partijen informeren over de voortgang en ontwikkeling van projecten. Nwsbrf.nl heeft de afdeling Programmamanagement ondersteund bij het invoeren van een effectief nieuwsbrief proces. Rabobank: “Dankzij de nieuwsbrief konden we goed leesbare informatie gesegmenteerd toesturen. De betrokkenheid van de stakeholders nam daardoor enorm toe.”

"De betrokkenheid van de stakeholders is enorm vergroot"​

Als programmamanager van een grote organisatie moet je veel partijen informeren over de voortgang en ontwikkeling van projecten. Nwsbrf.nl heeft de afdeling Programmamanagement ondersteund bij het invoeren van een effectief nieuwsbrief proces. Rabobank: “Dankzij de nieuwsbrief konden we goed leesbare informatie gesegmenteerd toesturen. De betrokkenheid van de stakeholders nam daardoor enorm toe.”

"We hebben nu volop ideeën voor de inhoud van onze nieuwsbrief"​

Je bent een goede doelen organisatie en je wilt je nieuwsbrief gebruiken om bestaande donateurs te informeren én om nieuwe donateurs aan te trekken. Hoe zorg je ervoor dat de nieuwsbrief voor beide partijen aantrekkelijk blijft? De afdeling Beleid & Voorlichting zocht contact met Nwsbrf.nl. Save the Children: “Dankzij de training ‘Wat schrijf ik in mijn nieuwsbrief?’ hebben we voldoende inspiratie om het komende jaar onze nieuwsbrieven te vullen”.

"Nu kunnen wij onze e-mailmarketing professionaliseren"​

Je bent een groot internationaal bedrijf dat voet aan de grond probeert te krijgen in Europa. Je wilt hiervoor met regelmaat een effectieve nieuwsbrief versturen, maar loopt vast door interne issues. Je vraagt je af wat er moet gebeuren om de situatie te verbeteren. RGA nam Nwsbrf.nl in de arm om de situatie te onderzoeken. RGA: “Dankzij het onderzoek weten wij exact hoe wij onze e-mailmarketing kunnen professionaliseren.”

"Nu kunnen wij onze
e-mailmarketing professionaliseren"​

Je bent een groot internationaal bedrijf dat voet aan de grond probeert te krijgen in Europa. Je wilt hiervoor met regelmaat een effectieve nieuwsbrief versturen, maar loopt vast door interne issues. Je vraagt je af wat er moet gebeuren om de situatie te verbeteren. RGA nam Nwsbrf.nl in de arm om de situatie te onderzoeken. RGA: “Dankzij het onderzoek weten wij exact hoe wij onze e-mailmarketing kunnen professionaliseren.”

"Die mooie nieuwsbrief kon er de volgende dag al uit'"​

Je bent een jonge onderneming en op zoek naar een manier om een mooi vormgegeven nieuwsbrief digitaal uit te sturen. Je hebt vragen als: waar begin ik met zoeken? Welke middelen zijn er? Hoe weet ik zeker dat het middel bij onze manier van werken past? Igluu zocht contact met Nwsbrf.nl en samen kwamen ze tot een oplossing. Igluu: “Nwsbrf.nl gaf ons advies en training waardoor we de volgende dag al een prachtige nieuwsbrief konden uitsturen”.

"Een bevestiging dat we op het juiste spoor zitten"​

Als farmaceutische groothandel wil je jezelf op de kaart zetten. Om dit voor elkaar te krijgen stuit je nogal eens op interne communicatie issues. Je denkt dat de inzet van een centrale interne nieuwsbrief kan helpen, maar je weet het niet zeker. De interim marketing manager nodigde Nwsbrf.nl uit om met hem te komen sparren. Mosadex: “Eén sessie was voldoende om ons vermoeden bevestigd te zien.”

"Een bevestiging dat we op het juiste spoor zitten"

Als farmaceutische groothandel wil je jezelf op de kaart zetten. Om dit voor elkaar te krijgen stuit je nogal eens op interne communicatie issues. Je denkt dat de inzet van een centrale interne nieuwsbrief kan helpen, maar je weet het niet zeker. De interim marketing manager nodigde Nwsbrf.nl uit om met hem te komen sparren. Mosadex: “Eén sessie was voldoende om ons vermoeden bevestigd te zien.”

"De ontwikkeltijd werd met 85% verkort"​

Met een nieuwsbrief kun je inspelen op de actualiteit, mits je hem snel samenstelt en verstuurt. De marketingafdeling van Ahrend nam Nwsbrf.nl in de arm om het proces te vereenvoudigen en de productietijd drastisch te verkorten. Ahrend:”Wij doen nu veel zelf en hebben daardoor meer controle over het proces. We hebben de doorlooptijd van het proces teruggebracht van 7 weken naar 1 week, een afname van maar liefst 85%”.

"De ontwikkeltijd werd met 85% verkort"​

Met een nieuwsbrief kun je inspelen op de actualiteit, mits je hem snel samenstelt en verstuurt. De marketingafdeling van Ahrend nam Nwsbrf.nl in de arm om het proces te vereenvoudigen en de productietijd drastisch te verkorten. Ahrend:”Wij doen nu veel zelf en hebben daardoor meer controle over het proces. We hebben de doorlooptijd van het proces teruggebracht van 7 weken naar 1 week, een afname van maar liefst 85%”.

"Binnen een week konden we weer een nieuwsbrief versturen"​

Als netwerk voor bedrijfsmatig archiveren wil je leden met regelmaat op de hoogte houden. Zowel van de ontwikkelingen in het vakgebied als van het netwerk zelf. De nieuwsbrief was hierbij een uitstekend hulpmiddel, totdat er problemen ontstonden met de nieuwsbriefsoftware. Lange tijd kon er geen nieuwsbrief verstuurd worden. De voorzitter van het netwerk zocht contact met Nwsbrf.nl voor hulp. NVBA: “Binnen een week konden we weer een nieuwsbrief versturen naar onze leden. We waren superblij.”

"Dankzij Nwsbrf.nl konden we snel aanleveren"​

Als jong professioneel bedrijf krijg je de kans om een nieuwsbrief met jouw product te versturen naar het e-mailadressenbestand van een groot beleggersplatform. De aanlevering moet echter snel gebeuren en voldoen aan een lijst met criteria, waaronder in html geschreven. Voordegroei schakelde Nwsbrf.nl in om te helpen. Voordegroei: “Zonder Nwsbrf.nl hadden we het nooit zo snel kunnen aanleveren. Het beleggersplatform was zeer tevreden met de aanlevering. En wij dus ook”.

"Dankzij Nwsbrf.nl konden we snel aanleveren"​

Als jong professioneel bedrijf krijg je de kans om een nieuwsbrief met jouw product te versturen naar het e-mailadressenbestand van een groot beleggersplatform. De aanlevering moet echter snel gebeuren en voldoen aan een lijst met criteria, waaronder in html geschreven. Voordegroei schakelde Nwsbrf.nl in om te helpen. Voordegroei: “Zonder Nwsbrf.nl hadden we het nooit zo snel kunnen aanleveren. Het beleggersplatform was zeer tevreden met de aanlevering. En wij dus ook”.

"Het advies kwam als geroepen"​

Je bent een vooraanstaande keten van dameskleding en op zoek naar een manier om je klanten (nog) meer aan je binden. Je hebt alle middelen in huis, zoals een klantenkaart, personal shoppers en een nieuwsbrief. Hoe maak je daar optimaal gebruik van? Een toevallige ontmoeting met Nwsbrf.nl leidde tot een advies waar het bedrijf zelf mee uit de voeten kon. Arthur & Willemijn: “We waren al een tijdje aan het brainstormen, maar kwamen niet veel verder. Het advies van Nwsbrf.nl kwam als geroepen.”

"Het advies kwam als geroepen"​

Je bent een vooraanstaande keten van dameskleding en op zoek naar een manier om je klanten (nog) meer aan je binden. Je hebt alle middelen in huis, zoals een klantenkaart, personal shoppers en een nieuwsbrief. Hoe maak je daar optimaal gebruik van? Een toevallige ontmoeting met Nwsbrf.nl leidde tot een advies waar het bedrijf zelf mee uit de voeten kon. Arthur & Willemijn: “We waren al een tijdje aan het brainstormen, maar kwamen niet veel verder. Het advies van Nwsbrf.nl kwam als geroepen.”

"Door veel werkzaamheden te automatiseren besparen we tijd"​

Wie veel onderweg is om trainingen te geven, organiseert zijn contact met klanten en deelnemers graag op een gemakkelijke manier. Een programma waarmee je zaken kunt combineren – nieuwsbrief versturen, CRM bedrijven, maar ook inschrijf- en evaluatieformulieren die automatisch verwerkt worden – biedt dan uitkomst. Proxx Company zocht naar advies en ondersteuning en kwam terecht bij Nwsbrf.nl. Proxx Company: “Ik heb dankzij een nieuwsbriefprogramma werkzaamheden geautomatiseerd en bespaar zo een hoop tijd.”

Haal het maximale uit je nieuwsbrief

Kunnen wij ook iets voor jou betekenen?

Nwsbrf.nl helpt bedrijven met hun nieuwsbrief en e-mail campagnes. Door werk uit handen te nemen of expertise te leveren.
Van strategie tot uitvoering. Van effectiviteit tot optimalisatie.

Heb je vragen?
Bel 085 401 1893